שאלות ותשובות
מה זה לורנס?
אתר Lorens.co.il הינו מותג אשר מציע מגוון מוצרי תינוקות איכותיים מגיל 0 ועד גיל שנתיים.
בסטודיו שלנו יש צוות מעצבות שדואגות להביא לכם את הקולקציות הכי טרנדיות מדי עונה.
שמנו לנו כמטרה לחדש עבורכם כל הזמן את המלאי תוך כדי הקפדה על מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ולספק חווית שירות שלא הכרתם עד היום.
האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת המייל שלכם. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובות שלכם למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.
איך ניתן לשלם באתר?
אפשרותכם לשלם באמצעות כל כרטיס אשראי ישראלי.
ניתן לשלם גם באמצעות BIT.
ניתן לשלם גם באמצעות PAYPAL.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
ברכישה מעל 200 ₪ – עד 2 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 300 ₪ – עד 3 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 400 ₪ – עד 4 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 500 ₪ – עד 5 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 600 ₪ – עד 6 תשלומים ללא ריבית
כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?
בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים המשלוח יעובר לחברת המשלוחים .
כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעה למעקב אחר ההזמנה.
אם לא הייתי בבית שהשליח הגיע?
במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תיהיה אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
מה קורה במידה ויש חוסר של פריט בהזמנה?
במידה ויהיה חוסר באחד הפריטים או יותר נציג/ה ממחלקת שירות לקוחות יצרו קשר טלפוני על מנת לעדכן על המוצר החסר ויוצע ללקוח/ה
מוצר בצבע אחר או פריט שווה ערך למוצר שחסר במלאי.
במידה והלקוח/ה יאשרו את ההחלפה הפריט יוחלף במקום החסר, במידה והלקוח/ה לא יאשרו החלפה הם יקבלו זיכוי לאשראי על הפריט החסר.
קיבלתי קוד קופון, מה עכשיו?
איזה כיף לך! כדי לממש את הקופון לאחר שהגעת לקופה עלייך להזין את הקופון וללחוץ על כפתור “בצע”. לאחר מכן, ההנחה תתעדכן בהתאם לתנאים של קוד הקופון אותו הזנת.
שימי לב שאין הנחה על עלות משלוח.
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך לבצע הרשמה לאתר ולסייע לך להשלים את הזמנתך.
את מוזמנת ליצור עמנו קשר בשעות הפעילות או להשאיר לנו הודעה.
באיזה שעות מתבצעים המשלוחים?
המשלוחים מסופקים בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-20:00. אנחנו ממליצים לרשום את הכתובת בה את נמצאת מרבית היום או לחילופין מישהו יכול לקבל עבורך את החבילה בכתובת. פרטי כתובת מדויקים ומענה מהיר יעזור לנו לספק לך את החבילה בצורה המהירה ביותר.
איך אפשר להתעדכן בסטטוס הזמנה שבוצעה?
בקלות, בלחיצה על (הלינק) ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח שלכם. על מנת שתוכלו לצפות בסטטוס משלוח יש להזין את מספר המשלוח שנשלח אליכם בהודעה ואת מספר הנייד אותו הזנת בפרטי ההזמנה.
מה כדאי לעשות במידה וקיימת התלבטות לגבי איזו מידה להזמין?
לרוב המידות המוצגות באתר הן מידות מותאמות גיל, ורצוי להזמין את המידה הקבועה שלכם.בנוסף, ליד כל בגד יש טבלת מידות כללית שניתן להיעזר בה.כמובן שתמיד ניתן להתייעץ עם השירות לקוחות שלנו במספר050-9167575ונשמח לעזור.
שאלה שחוזרת על עצמה המון לגבי תינוק שנולד איזה מידה מומלץ לקחת, המידות שלנו לא קטנות בניגוד לחברות אחרות לכן אנחנו ממליצות לקחת מידה NB לתינוק שנולד ולא 0/3.
אם חברת השליחויות מבצעת משלוחים לישובים מרוחקים או לישובים מעבר לקו הירוק?
חברת השליחויות מגיעה לכל חלקי הארץ! כולל ישובים מרוחקים וישובים מעבר לקו הירוק.אך זמני ההגעה ליישובים מרוחקים הם עד 7 ימי עסקים.