החלפות והחזרות
שאלות נפוצות
איך מבצעים החלפה/החזרה באתר?
1. על מנת לבצע החלפה או החזרה באמצעות שליח יש להתחבר לאתר ולהיכנס דרך האזור האישי הכנסו כאן
2. יש לבחור את ההזמנה הרצויה, לאחר בחירת ההזמנה יש לבחור באופציה "החלפות/החזרות"
3. לאחר מכן יש לבחור את הפריט/ים שברצונכם להחליף או להחזיר.
4. יש למלא את מידת הפריט הרצוי להחלפה, כמו גם את סיבת ההחלפה/ ההחזרה
5. מלאו את הכתובת אליה תרצו לקבל את השירות ושלחו את הבקשה
6. שלמו על השירות בכרטיס אשראי
7. החלפה – השליח יגיע אליכם עד 4 ימי עסקים.
8. החזרה - השליח יגיע אליכם עד 3 ימי עסקים.
כיצד לארוז את הפריט/ים להחזרה?
יש לארוז את הפריט/ים בשקית המקורית עליה מודבקת מדבקת ההזמנה.
במידה ואין ברשתוכם את השקית המקורית ניתן לארוז בשקית אטומה ועליה להדביק את מספר ההזמנה.
האם ניתן לבצע החלפת מידה או החלפה למוצר אחר באתר?
ניתן לבצע החלפת מידה / מוצר עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה (מוצרים שנקנו בסייל עד 7 ימי עסקים).
המוצרים חייבים להיות שלא בשימוש ולא פגומים.
האם השירות כרוך בתשלום?
החלפות – ניתן להגיע אלינו לכתובת הלהב 15 חולון (בתיאום מראש) – ללא עלות.
או עם שליח בעלות 40 ₪.
החזרות - ניתן להחזיר פריט/ים למחסן שלנו בכתובת הלהב 15 חולון (בתיאום מראש) – ללא עלות.
או עם שליח בעלות 30 ₪.
תוך כמה זמן אקבל את הפרטי שהחלפתי?
זמן אספקה 2-4 ימי עסקים (למעט ישובים מרחוקים).
כיצד מחושב הזיכוי במידה ומחיר הפריט השתנה / נעשה שימוש בקוד הנחה?
הזיכוי יחושב לפי המחיר ששולם הפריט במעמד ההזמנה.
תוך כמה זמן אקבל זיכוי?
מרגע קבלת המוצר במחסן שלנו, יתבצע תהליך בדיקת תקינות למוצר/מוצרים שהוחזרו ולאחר מכן יעובר זיכוי עד 14 ימי עסקים.
איך מתקבל ההחזר הכספי?
1. החזר הכספי יתבצע על פי צורת התשלום של ההזמנה (כרטיס אשראי/ביט)
2. זיכוי כגיפט קארד בתוקף לשנה.
האם ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מסט/מארז?
אין אפשרות להחזיר מוצר בודד שנקנה כחלק ממארז, אלא רק את המארז בשלמותו.
מה עושים במקרה שהתקבל פריט פגום/ שגוי?
במידה וקיבלתם פריט פגום/שגוי במועד ההחלפה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לביצוע בדיקה במחסן שלנו בצירוף מספר הזמנה ושם מלא למייל support@lorens.co.il