ניו בורן ובגדי תינוקות – מה עלינו לבדוק לפני שקונים

ניו בורן ובגדי תינוקות – מה עלינו לבדוק לפני שקונים

כשמדובר ברכישת בגדים עבור תינוקות וניובורן, יש לשים לב למגוון פרטים חשובים במיוחד בכדי להבטיח את בטיחותם ונוחותם של הלקוחות הקטנים שלנו 🙂
במאמר זה נציג 5 סוגיות מרכזיות ומשפיעות במיוחד על ההנאה מהשימוש בבגדים שנקנה, אליהן יש לשים לב בעת רכישת בגדי תינוקות חדשים, כמו כן, נסקור את סוגי הבדים הכי נפוצים בשוק בגדי התינוקות והניו-בורן.

בחירת הבד – משמעותי ביותר

במיוחד באקלים הישראלי, יש לבחור בבדים טבעיים ונושמים, כמו כותנה או אפילו במבוק, בדים נעימים שיספקו לתינוק שלכם נוחות מירבית ויאפשרו זרימת אוויר טובה אשר עשויה בהחלט למנוע הזעה מיותרת במזג אוויר חם ולח.

איכות הגימור – התפרים

לתינוקות וניובורן, כמו למבוגרים ואולי אף יותר, סף גירוי גבוה, ולכן כל תפר שלא יושב בדיוק במקום, חוטים וטיקטים שלא ניתן לגזור בקלות, עשויים לגרום לתינוק לאי נוחות מתמשכת, שלא תמיד בתור הורים נדע לשים את האצבע על הגורם לה. לכן, חשוב לבדוק את התפרים של הבגדים על מנת לוודא שאין חוטים חדים או תפרים גסים מידי שיכולים לגרום לאי נוחות שכזו או אפילו לגירוי על העור ולפצעים קטנים

a person holding a white towel

ילדים זה שמחה! וגם הרבה בלאגן – עמידות ואיכות

ילדים קטנים ותינוקות לרוב מתלכלכים לא מעט, בבית בשעת האכלה, בחוץ בגינת הילדים, בפעוטון עם צבעים וכו’… ולכן, יש למצוא את הבגדים העשויים מחומרים איכותיים ועמידים, כך שיהיו עמידים לשימוש היומיומי ולשטיפה המתמשכת.

luggage & bags

קלות השימוש – התקנה והסרה קלה

לעתים תהליך הלבקשה הניובורן עשוי להיות מאתגר משהו, כל הורה מכיר את זה… לא תמיד אנו זוכים לשיתוף פעולה מצד התינוק שלנו… ולכן, מומלץ בחום לבחור בבגדים לתינוקות עם כפתורים, רוכסנים או תיק-תקים כך שיהיה קל להלביש ואף להתאים את הבגד לגוף התינוק ולהחליף אותו במהירות ובקלות.

קריאה נוספת

בגדי תינוקות אופנת קיץ 23

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.